Ring så spelar vi

Lördagen den 30 oktober 2010 [1942]
Mitt slutnummer sas i Ring så spelar vi i morse, jag tänkte, jag chansar, jag kommer väl aldrig fram,
men så svarade det. :)

Klockan 0920, ungefär, så ringde det, jag skulle vara med. :)

Jag valde först nummer 1 och 18, men de var redan tagna,
då blev det dagens datum, nummer 30, en chansfråga!

En karbok var min, vad som än hände.
Frågan handlade om staden i Jordanien som är ett av världens underverk, och jag visste att jag skulle känna igen det när jag fick höra svaret, men jag kunde det inte.
Tur att storasyster Elisabeth ringde till mig och gav mig rätt svar, Petra.
Jag vann FEM (5) CD-skivor och en kartbok! :)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska fara till Norrfors, eller inte.
Det är paltfest där och det skulle vara roligt att fara dit en stund... Får se hur det blir.

Puss och kram

PS. Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme ikväll när du går i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback