Peter, Maudan och jag

Måndagen den 18 oktober 2010 [2015]
I lördags var jag och lyssnade på Peter Jöback tillsammans med mamma.
Maud Olofsson var också i publiken, såg henne efteråt.

Det var längesen, men jag var lite lyrisk efteråt, härligt!
Tyvärr var det inte så bra recensioner i varken VK eller VF, men vad spelar det för roll...
Det är min egen upplevelse som räknas, inte någon reporter som får betalt att gå dit... =)

Håller jag på att bli sjuk?
Jag har lite ont i kroppen, men kan det bero på att jag var uppe tidigt imorse?
En c-vitamin innan sängen, (...en stund senare, efter en telefonstund med mamma och besök på toaletten) och en ipren, då kommer jag att sova gott, och förhoppningsvis så känner jag mig bättre imorgon.
Jag ska ta en c-vitamin imorgon bitti också.

Imorgon är det tisdag, det innebär Harrys med Syrrah :)

Nu är det dags att förbereda sänggåendet.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback