Ny frisyr

Måndagen den 25 oktober 2010 [2210]
Jag har varit ledig idag, men oj så fort eftermiddagen och kvällen har gått!
Nu är det ju helt plötsligt dags att gå i säng!

Nåja, åter till rubriken.
Jag är inte så jätteförändrad i frisyren, men en liten förändrig är det i alla fall.
I torsdags var jag nämligen och permanentade mig, och jag var orolig och nervös att det skulle bli samma skräck-resultat som förra gången, när det kändes som om jag hade en mikrofon-frisyr.

Nu är jag nöjd!

 Före

 Direkt efter

 Åtta timmar efter att spolarna var uttagna

Ska man jämföra med förra gången, så är det stor skillnad, nu är det som jag vill ha det.

 Så här blev det förra gången, bättre nu, eller hur??

Egentligen spelar det inte så stor roll vad du tycker, för jag trivs mycket bättre nu. :)

Nu ska jag göra mig i ordning för morgondagen.

God natt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback