Uppdatering

Fredagen den 7 maj 2010 [1135]
Oj, så slarvig jag har varit på att uppdatera den här bloggen, men ibland så kommer det ett inlägg,
som till exempel nu. :)

Min cykel har jag inte använt så mycket, den dagen jag hade planerat att använda den, så blev jag extra utkallad.
I måndags skulle jag också använda den, jag skulle jobba på Ersboda-butiken var det tänkt, men min mage tyckte att det inte alls det.
Jag fick någon sorts magåkomma.

Jag har också hunnit vara i Sundsvall på 30-årskalas.
Min äldsta systerson, Christian, hans fru Marie fyllde 30 år den 1 maj.
Vi åkte på lördagmorgon, kom hem söndagkväll.

I veckan har jag varit hemma på grund av magen.
Det konstiga var att jag var rätt frisk i tisdags, men så i onsdags, när mamma och jag hade tänkt oss till pepparkaksfabriken i Nyåker, då slog magåkomman till igen.
Det var bara att stanna hemma.
Låg på soffan och sov i fyra timmar, skönt, och troligtvis välbehövligt också.

Imorgon har jag tänkt jobba, om min chef vill att jag ska komma.
På söndag åker jag till Laxbacken.

Jag köpte ett par skor i Ånäset i höstas, som jag nu ska börja använda, men vänster sko är det något fel på, hoppas jag på i alla fall, så jag kanske får ett par nya, eller ersättning...

När jag skulle använda dem första gången så fick jag ett ordentligt skavsår, inte bara en blåsa,
utan ett blödande skavsår.
När jag sedan har försökt använda dem så gör det ont på hälen, så jag inte kan använda dem.
Jag ringde skoaffären, och han bad att jag skulle komma in med dem, så det ska jag göra på måndag.

Nu ska jag göra lite gröt, börjar bli ordentligt hungrig...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback