ESC

Fredagen den 28 maj 2010 [2253]
Igår var det då dags för den andra semifinalen i ESC, Anna Bergendahl var med och skulle ta oss till finalen.
Tyvärr lyckades det inte.
Men hallå Europa, så dålig var hon ju faktiskt inte!
Ska inte säga något om de andra låtarna, har inte lyssnat tillräckligt på dem,
men enligt alla slags experter, så skulle hon ha tagit en finalplats, och det tycker jag med.

Nu har jag inget större intresse att se ESC imorgon, se slutet för att se vem som vinner.
Jag vet i alla fall att jag har nynnat på Tysklands bidrag, men har inte en aning om det är så bra att det vinner.
Det lilla jag har hört av Norges bidrag, så har det varit bra.

Blir det imorgon, eller på söndag?
Senast söndag blir det i alla fall att jag åker till Laxbacken,
mors dag, plus att jag ska jobba i Robertsfors på måndag.

Sen är jag ledig, semester! Skönt! :)

Nu är det sängen, en häftig, i flera bemärkelser, lördag väntar imorgon.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Christian

Du var ganska bra på att gissa vinnare =)



Hoppas vi hinner ses något i sommar.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback