En impuls

Lördagen den 15 maj 2010 [1832]
Efter två dagar med mycket folk, fuktig och varm butik så blev det helg!
I kön på väg in till bussen så sa jag till LH att det såg inbjudande ut att sätta sig på TCs uteservering,
och så blev det.
Vi skulle bara ta något att dricka, tillslut blev det en hamburgare för min del.

Härliga s☼mmar!
Termometern har visat mellan 20-25 grader både igår och idag.
Sommaren är här för några dagar i alla fall.

Hade kjol idag, både privat och på jobbet.
Skönt att slippa vara instängd i arbetsbyxorna, men nylonstrumpor är ju också ganska varmt...

Imorgon blir det Laxbacken, på måndag är det kurs och på tisdag ska jag jobba på 2402 (Strömpilen).

Nu ska jag hänga tvätt, tror den ska vara klar för upphängning... 2,5 timme senare...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback