Semester

Torsdagen den 3 juni 2010 [2051]
Vi börjar väl med ESC, Tyskland vann.
Om det var rätt låt, tja, kanske det, en låt som sätter sig på hjärnan i alla fall. :)

I söndags åkte jag hem till Laxbacken, det var mors dag.

I måndags jobbade jag på 2417, även känt som butiken i Robertsfors.
Jag var alldeles ensam, men det var ju inte någon större rush.
En måndag i Robertsfors på Systembolaget... Det ekar nästan...

Har tillbringat dagarna hemma hos mamma i Laxbacken, men igår kväll så åkte jag in till Umeå.
Imorse skulle jag klippa mig på Headline, och efter det skulle jag på Löplabbet för att köpa sulor till jobbet.
Har gjort lite ärenden också på stan.

[pausat för lite Plus - de första 23 åren]

Imorgon ska jag och två kompisar vara modell för en dag, tack vare Jenny.
Ska bli väldigt spännande!

Efter modellandet blir det Laxbacken fram till det att jag ska börja jobba igen efter semestern.
Funderar dock på att anta erbjudandet att byta bort torsdagen... Ska fundera mer på det, få en extra dag ledigt... Det är ju inte så dumt :)

Ska byta i sängen och kolla lite tv innan sängen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lillan

Bildbevis tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback