Oooops!

Lördagen den 3 juli 2010 [0232] Natt till den 4 juli 2010
Jag skulle bara ta ett glas rosé i solen, det blev en halv flaska och en liten flaska med vitt vin.
Lite onykter som jag var så messade jag Åsa och frågade om hon ville hänga med på stan för att spana på killar och bilar, hon skulle hänga med.

Blev väl varken span på killar eller bilar, men lite fina killar fick jag väl vila ögonen på, men långt ifrån så jag blev nöjd, egentligen.

Hade med mig lite att dricka också, drack alltså olagligt... Men polisen tog mig inte :)

Har fortfarande känningar av alkoholen i mig, men lite fika hoppas jag ska göra det lite bättre (tror dock inte på det).
Ska snart sova i alla fall, börjar känna mig trött, var uppe strax efter 06 i morse.

God natt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback