Maila eller inte, det är frågan...

Lördagen den 17 juli 2010 [0053] Natt till söndagen den 18 juli 2010
Hur ska jag göra?
Ska jag maila Peter (Stockholm) eller inte?
Vill honom inget mer än att fråga om han är intresserad av att träffas igen, om det är lönt att jag mailar honom om jag ska till Stockholm i höst.

Grejen är den att jag har mailat honom några gånger, men han har inte svarat på de mailen.
Därför känns lite så där, att han verkar inte vilja ha kontakt.

Men samtidigt, frågar jag inte, så har han ingen chans att svara...

Dessa killar...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är dom tröttsamma, de där som inte kan vara tydliga med vad de vill eller inte vill! Lycka till hur som helst!

2010-07-25 @ 17:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback