G4S

Onsdagen den 7 juli 2010 [1034] Christian och Marie firar 3-årig bröllopsdag, även Lena och Eva
Jag var på medarbetarsamtal på G4S för ungefär två veckor sen, då blev det bestämt att jag skulle jobba tre dagar i juli, mellan 08-16.
Förra veckan fick jag ett brev med ett schema, där var arbetstiderna ändrade till 06-14, jag fattade ingenting!

Mailade och frågade vad som gällde, då påstod hon att hade sagt att eftersom schemat inte fastslaget så kunde tiderna ändras, det hörde aldrig jag.
Varför bestämde vi en tid då?
Då hade det ju varit bättre att vi bestämde dagarna och att hon skulle få återkomma med arbetstiderna.

Men nu är det i alla fall bestämt att två dagar jobbar jag 08-16 och en dag 06-14.

Vet inte riktigt, det verkar ett konstigt företag...

Puss och kram

PS. Nu har jag semester i en vecka! På lördag kommer kusin Lena upp från Stockholm, vi ska fira hennes 50-årsdag 4 månader i efterskott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback