Bio och snabbstädning

Söndagen den 18 juli 2010 [1935]
Jag tog mig i väg på bio.
Lite kyligt var det dock, luftkonditioneringen gick nog på högvarv.
Som tur var så hade jag tagit med mig en typ av munkjacka och ett par sockar, det är jag glad över!

Har nyss avslutat dammsugningen.
Skönt att ha det gjort, men huvva, skulle behöva städa mycket mer!

Just ja, skulle kanske berätta om filmen.
Kan ju säga så här, jag hade en biocheck, så jag behövde inte betala något, vilket var ganska bra.
För så bra att jag skulle betala 110 kronor för att se den, nä, så bra var den inte.
Men roligt att ha sett den ändå.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vilken film var det??



Så man vet vad man inte ska se

2010-07-18 @ 21:20:56
Postat av: Eva

Vet inte vem du är som frågar, men om du läser inlägget före så står det där...

Sex and the city 2 är filmen, gillar man SATC, så tycker jag man kan se den, men du behöver inte se den på bio.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback