En månad sen

Måndagen den 25 januari 2010 [2300]
Igår var det en månad sen pappa somnade in.
Jag besökte graven igår.
Tände två marschaller.
Det var rofyllt, bara jag som var där, men det är förståerligt, det var bara där som det var plogat.

Efter det for jag till Jenningshallen för att se handboll.
Sikeå SK vann.
Trodde mig skulle se ett ögongodis, men han var inte där.
Tur det fanns ett annat ögongodis på planen att se på istället. :)

Det blir bara en snabbskrivning.
Jag ska ligga i sängen nu och sova hade jag tänkt.
Börjar jobba 08 imorgon bitti...
Nåja, shit happens!

Det är lite drygt att komma hem vid 21-tiden på kvällarna...
Speciellt när jag går hemifrån strax efter 07 på mornarna... *upplysning*

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback