Begravning

Tisdagen den 5 januari 2010 [2120]
På fredag är det begravning, jag gruvar mig...
Jag ska till Laxbacken ikväll, det är tacksägelse i kyrkan imorgon, de ska säga pappas namn...

Det känns så overkligt!
Kan inte riktigt förstå det!

Nyårsafton firades i Laxbacken, i snöyran!
På nyårsdagen var vi insnöade, men vi skulle ingenstans så det gick ju bra.
Lördag och söndag var vi in till Umeå för att fira födelsedagar.

Igår for jag in till stan.
Skulle fixa med kort på pappa till kistan och leverera granris till hon som ska göra kistdekorationen.

Idag har jag jobbat, enda dagen jag jobbar i veckan.
Har tagit ledig resten av veckan.

Nu måste jag sätta fart, mamma börjar säkert bli övervänt!

Puss och kram

God fortsättning på 2010!


Kommentarer
Postat av: Nikki

SV: Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback