SONY vs LG

Måndagen den 23 augusti 2010 [1935]
Jag saknar min Sony!
Min nya LG-DVD/VHS har några små detaljer som gör att jag saknar min gamla Sony.

Det går inte att kolla på text-tv om jag spelar in.
Ska jag spola medan jag kollar på bandet, så går det bara att spola fort, vilket gör det svårt att läsa texten.
Det blir dålig bild, nästan svartvit, om jag väljer att se TV via videon, trycker på TV/VHS-knappen.

Så det är synd att min Sony inte gick att laga...

Ska kanske prova i Robertsfors... Vem vet, de kanske lyckas bättre...
Den jag har nu kan jag ju sälja i så fall...

Till något helt annat...
Kollade på internetbanken idag, vad jag skulle få för lön...
Huvvaligen, det är dyrt att ha semester!
Det är tur jag jobbade på mitt extra jobb i juli...

Nästa år blir det ingen längre semester, bara några strödagar.
Jag har ju inte råd att vara ledig!!! *riktigt surt*

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback