Letters to Juliet och För kärleken

Torsdagen den 5 augusti 2010 [2031] Födelsedagar: Stefan och Bjarne
Igår var jag och såg
Letters to Juliet på bio.
Vad tyckte jag?
Den var helt okej, en lätt film, behövde inte tänka så mycket bara titta och njuta av bilderna på Italien.
Kan dock säga att den funkar att se hemma på video/DVD också.

I eftermiddag såg for jag på Filmstaden för att se För kärleken.
Den filmen tycker jag var konstig, jag fattade inte slutet.
Hur gick det för Bosse Krantz och Håkan Pettersson?
Någon som är mer insatt i film, eller "förstår sig på film" fattar den kanske...
Den här filmen funkar också väldigt bra att se hemma i soffan.

Skulle jag rekommendera en av dem två så kanske du har listat ut vilken det blir?
Precis, Letters to Juliet.
Även om För kärleken kanske också är sevärd, men inget för mig i alla fall.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback