Ett år och två dagar

Söndagen den 29 augusti 2010 [1555]
Det är ett år och två dagar sen jag skar mig på handen på jobbet.
Alltså var det i fredags ett år sen, den 27 augusti.

Såret är väl rätt bra läkt, men jag har ju ett ärr på handen, som inte lär försvinna, möjligtvis blekna lite.

Förresten, jag har börjat fundera...
Jag tror jag ska sluta blogga, jag har min riktiga dagbok som jag skriver i.
Eventuellt så bloggar jag bara nu ibland, som jag gör nu, men inte om några speciella saker.

Nåja, vad som händer i framtiden får den, framtiden, utvisa...

Ikväll ska mamma och jag se Lisa Nilsson på Idun-teatern.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag tror alla kommer till en period då dom behöver en blogg paus. Jag skriver dagbok jag med men jag bloggar även..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback