Aj!

Tisdagen den 17 augusti 2010 [0945] Kusin Lars fyller år
Nu har jag börjat få ont i mitt högra knä igen.
Så här ont har jag inte haft förut.
Nu drömmer jag till och med om det, och ligger i någon sorts dvala och känner att jag har ont.

Fick i slutet på juni ett träningsprogram från en sjukgymnast, som jag skulle göra 2-3 gånger om dagen!
Jag trodde att, när han skrev 2-3 ggr på papperet att det var i veckan, men om dagen, hur ska jag, när jag arbetar kunna göra det så ofta?

Som uppvärmning ville han att jag skulle cykla, visst på sommaren, innan snön, så går det ju bra, men sen då?
Hur ska jag värma upp då?

Jag får ta och göra det åtminstone 2-3 gånger i veckan i alla fall, det kan ju i alla fall inte bli sämre...

Nu ska jag åka hem till mamma, hennes tanter kommer imorgon på mat och fika.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback