Hög tid för uppdatering

Söndagen den 11 april 2010 [1645]
Sist jag skrev var inte för allt för längesen, men när jag skulle publicera det, då passade uppkopplingen på att lägga av, så det har inte blivit någon publicerad uppdatering sen i februari... Tiden går...

Men det har väl inte hänt så speciellt mycket egentligen.

Påsken har passerat, tillbringade den hemma i Laxbacken, med ett besök i stan på påskafton för att jobba.

Idag lyser solen från en blå himmel, och jag var ute på en promenad.
Köpte en storstrut på Obs och satte mig på en bänk i solen och åt upp den.

Här trodde jag att jag skulle kunna skriva om hur mycket som helst, men tydligen händer det inte så mycket i mitt liv...
Vilket inte är så nytt... Inte för mig i alla fall...

Nä, nu ska jag nog se slutet på Roma mot Atalanta på Kanal 9.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback