Dags för uppdatering kanske...

Lördagen den 20 mars 2010 [1914]
Det är längesen, känns det som i alla fall, som OS slutade, och det pågick fortfarande när jag skrev sist.

Vad har hänt?

Inte mycket egentligen.

Förra lördagen städade jag i fyra timmar, för jag skulle få främmande på kvällen.
Min kusin skulle sova över, och för att jag överhuvudtaget skulle vilja släppa in honom här, så var det tvunget att städas.
Nöjd blev jag över resultatet, och det håller i sig.

I afton tog jag tag i dammsugaren och drog en vända, torkade golven också.

Kan inte påstå att jag har gjort så mycket annat.

Tidigare i veckan var jag hem till mamma.
I onsdags var vi till Burträsk för att kolla gravsten, pappa måste ju få en snart.

 Så här blev resultatet.

Men lite detaljer är ju givetvis kvar, det är ju mycket som ska bestämmas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback