Rich Desire by Triumph

Onsdagen den 9 september 2009 (090909) [1656]
For på stan i eftermiddag.
Skulle kolla om lite saker.
* Pris för att laga mammas klocka som hon har fått av sin mamma.
Lagningen skulle gå på 800 kronor
* Kolla om en eyeliner på Make up Store som passar till min eyedust.
Köpte en eyeliner, 155 kronor...
* Prova BH-setet igen på Triumph
Provade och köpte BH-setet, 848 kronor...

Jag trodde mig ha koll på vad jag hade på kontot, men tydligen inte...
Nåja, det löste sig ändå, tur banken fortfarande var öppen.
Jag kunde då gå in där och föra över pengar.

Har inte gjort så mycket annars idag.
Tvättat lite, men inget städande som är välbehövligt, roligare att gå på stan! :)

Hittade ett par skor i klädkammaren som jag köpte när jag var på Teneriffa för längesen.
Tänk om jag kunde hitta ett par liknande skor!
De är ju så klassiska så de funkar fortfarande!
Ska börja använda dem nu, det är ju roligt att vara fin, fast man bara ska till och från jobbet.

Mina skor jag köpte i våras,
 ska jag börja använda mer också, så länge mina fötter klarar av dem.

Trampdynorna känns alltför mycket, får dessutom skavsår av dem, men igår gick det rätt bra faktiskt.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback