Lingonplockning

Torsdagen den 3 september 2009 [2155]
Jag har jobbat kväll i veckan, så även ikväll, därför har jag inte surfat speciellt mycket.
Skriver en snabbis nu för att berätta att jag plockat lingon.
Det blev ungefär 4 liter handplockade lingon, rensade och klara ligger de i frysen nu.

Såret är någorlunda nu.
Var förbi på Citymottagningen idag, och de tyckte det läkte fint.
Funderar bara på hur jag ska ta hand om det nu.
Tejpen togs bort.
Tror faktiskt att jag ska ha det som förut, sätta på en kompressor när jag jobbar och sover. Som skydd.

Nu blir det Sportnytt och Västerbottensnytt, sen sängen!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jennike

Jajjemän, jag gick på Tundalsskolan. Kul att du hittade in till mej. Jag gick ut våren -90.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback