BH-set för tusenlappen...

Måndagen den 7 september 2009 [1946]
Slutade tidigt idag, började 07, städade.
Gick en sväng på stan, skulle kolla om en BH som jag hittat på KappAhls hemsida.
Kom däremot inte ihåg hur den såg ut, och de hade ingen möjlighet att låta mig surfa in på deras hemsida.

Hittade ingen som föll mig i smaken.
Gick till MVG-gallerian för att kolla där, fanns ingenting där heller, köpte dock ett paket med nylon sockar.

Därefter gick jag på
Triumph.
Hon visade mig en massa BH-ar.
Provade en härlig grönfärgad (moosgrün) BH, Urban Minimizer, men tyvärr var inte modellen något för mig,
men färgen var fin! :)

Däremot hittade jag en, som var dyrast, Rich Desire, beställde en i svart, med tillhörande trosa.
Som tur är så måste jag inte köpa setet, utan jag får prova och känna igen, när den kommer.

Det enda som är lite tråkigt är ju att jag inte har någon att visa upp det för...
Men det är klart, kan ju vara lite roligt att vara snygg för mig själv... Eller?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback