Uppdatering...

Lördagen den 3 oktober 2009 [1815]
Jag ska göra en liten uppdatering, även om jag hör och ser att Bumbibjörnarna börjar nu! :)

Det här är första gången den här veckan jag är inne på nätet.
Har kommit hem runt 20-tiden på kvällarna, förutom i onsdags, då klockan var 22...
Jag har känt mig less på nätet under en tid, men nu offrar jag mig en stund...

Har faktiskt inte hänt så mycket sen sist.

*Mitt sår svider och gör lite ont ibland.

*Peter har jag inte hört av, ska jag få höra av honom innan jag ska till Stockholm?
Ringde honom, men numret har nu ingen abbonent eller är tillfälligt avstängt.
Var har han tagit vägen?

*Har köpt ett par skor... :)

*Varit på Harrys med kusin och ätit gott.

*Var också på Harrys i tisdags på deras quiz, terminen är igång igen. :)

Nu var det en snabb uppdatering! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback