Snart Stockholm

Måndagen den 19 oktober 2009 [2159]
Det är två arbetsdagar kvar, sen bär det av till Stockholm för sex dagar.
Fredag och lördag är det musikal, först Cats och sen blir det Hairspray.

Vad vi hittar på annars vet jag inte, blir säkerligen Stinsen och Sollentuna Centrum, men annars vet jag inte.

Idag besökte jag Emma och hon gjorde frans- och brynfärgning på mig.
När jag kom hem var det meningen att jag skulle vara duktig, men jag får göra det imorgon eftermiddag istället.

Har nämligen tänkt städa innan jag åker till Stockholm, dammsuga om inte annat, men jag har tänkt torka golvet också.

På en impuls igår skickade jag in en ansökan till The biggest loser på TV4.
Men jag tror jag ska försöka sätta mig ner och skriva en bättre och hålla tummarna...

Börjar 08 imorgon så det är väl dags att gå i säng, skönt att sluta 1215! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback