Trosor borta

Söndagen den 29 november 2009 [1153]
Jag köpte ju ett BH-set för någon månad sen.
Köpte även ett par trosor extra, men nu helt plötsligt upptäcker jag att ett par är borta.
Jag har sökt överallt, nästan, men i alla fall där jag tror att de kan vara.
De finns inte!

Nu får jag för mig att någon (vaktmästaren?) har tagit dem.

Brukar nämligen hänga mina kläder ute, det är portkod, så det är inte någon annan än de som vet koden som kommer upp på balkongen som är här utanför, där jag brukar ställa min torkställning.

Hade det bara varit ett par vanliga bomullstrosor hade det väl varit en sak,
men detta var ett par 300-kronors-trosor...

Förhoppningsvis kommer de fram! *håller tummarna*

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lillan

Dom kan ju ha blåst i väg..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback