En uppdatering

Söndagen den 15 november 2009 [2130]
Jag vet att det är längesen jag skrev någon typ av uppdatering, men här kommer en liten uppdatering, med det viktigaste, kanske... I alla fall det jag kommer ihåg...

Stockholmvistelsen var bra, av de två musikalerna vi såg tycker jag att Hairspray var bäst.

I onsdags kom beskedet jag har väntat på, jag fick jobb på G4S, en halvtid och jag hoppas innerligt att den tjänsten ska kunna kombineras med den tjänst jag har på Systembolaget.
Jag hoppas bara att båda mina chefer är tillmötesgående.

I torsdags började jag få lite hosta, fredagmorgon hade jag riktigt ont i kroppen när jag vaknade, for dock och jobbade, kände mig inte direkt pigg igår, lördag, heller, men jag jobbade.

Idag däremot har jag inte mått bra, blir sjukanmälan imorgon, måndag.
Hur länge jag är sjuk får jag väl se, förhoppningsvis redan på tisdag, men annars får det väl bli på torsdag, är nämligen ledig på onsdag.

Gick över på Konsum i afton, oj, vad jobbigt det var, anfådd nånting!

Tror faktiskt inte att det har hänt något mer sen sist...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Christian

GRATTIS



Kul att du fick jobbet. Synd att det var halvtid men hoppas att du kan kombinera de två. Med lite flyt så får du helttid på något av ställena så småningom.

Postat av: Emma

Va spännande med nytt jobb. Det går säkert att fixa så du kan jobba på båda. Krya på dig!

2009-11-15 @ 23:31:06
Postat av: Sockerärtan

grattis till jobbet, hoppas du snart mår bättre!

2009-11-16 @ 13:11:17
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet!

Klart allt går att lösa!, tillsist kanske du får heltid på G4s:)....Kör på hårt!

2009-11-16 @ 17:36:51
Postat av: Eva

Vem är du som är anonym?

2009-11-18 @ 12:34:46
URL: http://ele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback