En onsdag med mamma

Onsdagen den 25 november 2009 [1957]
Jobbade i måndags, det kändes ordentligt i kroppen. Frisk? Då var jag nog inte riktigt helt frisk.
Ledig igår och idag, fast igår var jag på info-möte angående jobbet på G4S.
Mötet började 09, ingen sovmorgon där inte.

Gick på stan efter mötet, skulle hålla på till 14, var det tänkt, vi slutade 12.
Hittade ett par jeans på Lindex för 99 kronor!
Funderar på att gå dit imorgon efter jobbet, för att se om det finns ett par till. :)

Idag ringde mamma och väckte mig strax efter 0830, steg upp på en gång faktiskt...
När mamma kom in till stan så begav vi oss först på Rusta, sen blev det lite annat.
Vi kom hem till mig strax efter 16.

Jag har gjort klart med räkningarna, skönt att det är ordnat.

Ska snart sätta mig i soffan och se Hem till gården, sen är det väl dags att börja fundera på sängen...
Börjar 07 imorgon... *gäsp*

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback