Uppdatering

Fredagen den 29 maj 2009 [2244]
Jag har ju inte uppdaterat mig.

Finalen i onsdags, jag blev tvåa.
Ska jag skylla ifrån mig så måste jag ju säga att det är lite dåligt att de har en 50/50-fråga i en final...
När jag svarade fel på den frågan så fick min motståndare ett gratis-poäng.

Sen blev det Lycksele, städmöte med jobbet.
Tja, jag fick ju betalt, det var ju tur det...
För det gav mig inte speciellt mycket måste jag ju säga.

I helgen är det Brännbolls-VM.
Bra väder = myyyycket folk... Need I say more?
Jag är glad att jag inte ska jobba imorgon.

Imorgon bitti åker vi (mamma, jag och äldsta syster) till Sundsvall för att fira Agnes som fyller 1 år imorgon.
Ikväll plockar jag ihop lite som jag ska ha med mig.
Ska bara vara borta i en dag, men kläder ska ändå med.
Det ska ju vara så himla varmt också...
Nåja, det ordnar sig!

Tillbaka till väskan... Har nog fått med det mesta ändå. :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback