Underbar dag!

Fredagen den 1 maj 2009 [2111]
Igår var det minsann folk på jobbet.
Det var en strid ström från det vi öppnade till ungefär 17, sen sinade det, men det kom fortfarande folk, men det var inte alls lika tätt mellan dem.
Toppen låg väl från strax efter 12 till ungefär 1630, kan ha tokfel också, jag gissar.

Idag bestämde jag mig för att fara till Laxbacken, det gjorde jag rätt i.
Det var en helt underbar dag!
Solen sken från en klarblå himmel och klockan 13 var det 18 grader varmt!
Fördelen med Laxbacken är att jag kunde gå omkring i BH utan att någon behövde bli stött.
Det var de som körde förbi på E4:an, men de kör förbi så fort och en bit bort, så de hinner nog inte ens reagera.

Skulle jag inte ha jobbat imorgon, skulle jag ha stannat kvar där tills imorgon,
men 1115 ska jag vara redo att börja jobba.

Funderar faktiskt på att sätta om några blommor imorgon efter jobbet.
Det ska ju vara bra väder imorgon också.
Behovet att sätta om några blommor är stort!
Krukorna börjar bli trånga.

Borde diska och röja lite, men jag ska röja köksbordet, så jag kan äta frukost imorgon. =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback