Tillbaka i Umeå

Onsdagen den 19 maj 2009 [2259]
I söndags åkte jag hem till Laxbacken för att fira pappas 79-årsdag.
Han fyllde år i lördags, men söndagar funkar bäst för firande, då är nämligen jag också ledig.

Jag kom tillbaka till Umeå ikväll.
Haft sköna dagar i Laxbacken.

Igår måndag åkte mamma och jag till Ånäset för att glutta lite i affärer.
Det blev Järnaffärn, Toms och sko-Allan.

På Järnaffärn blev det lite 1-årspresenter.
Mamma hittade en topp på Toms, ingen shopping, men hon är sugen.
Jag hittade en nattskjorta, när/om det blir rea på den så blir det shopping på den.


Hos sko-Allan hittade jag ett par skor (ovan), jättesnygga!

Idag besökte vi grannen Maj, som har namnsdag idag.
Gott fika, som vanligt! :)

Mamma och jag har spelat skip-bo, men hon har börjat vinna alldeles för mycket, inte alls bra!
Måste försöka ändra på det.

Hjälpte mamma att ta fram trädgårdsmöblerna idag också.
Träbiten gjorde sköna möbler!

Nä, nu är det nog dags att gå i säng.
Börjar inte förrän 1145, men skönt att komma i säng i tid ändå.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback