Tanken kom och försvann

Söndagen den 3 maj 2009 [0952]
Börjar med att gratta min kusin Josefin som fyller 34 år idag!
(Hon läser inte min blogg, men jag tänkte på henne i alla fall)

Jag vaknade vid 0830 i morse, och solen lyste.
Tänkte att jag kanske skulle fara till Laxbacken,
men innan jag hade tänkt klart så blev det mulet här, så jag slutar bort det.

Har lite borden att göra här hemma.
Ett är ett måste, och det är att diska.
Egentligen har jag ett måste till, och det är att städa, men det är sååå tråkigt!
Diska är ju inte så roligt heller förstås.

Har en tanke på att gå på Apoteket för att handla lite.
Ska nog gå in en sväng på Obs (Coop Forum), också för att kolla in läget på innerkrukor.

Nu har jag tänkt få lite frukost i magen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback