Imorgon är det dags

Tisdagen den 26 maj 2009 [1010] 
Imorgon är det dags för finalen i Stormästaren, tävlingen sänds i Radio Västerbotten.

I morse var det en tävling, och min utmanare i semifinalen, deltog.
Det var lite pikar mot min vinst i semifinalen från en av programledarna.
Men jag säger det igen, ställer de en fråga där det går att kolla om svaret i tidningen, givetvis kollar man!

Det var Kulturnatta i helgen.
Var ner en sväng, och jodå, det var väl helt okej, men vissa händelser drog ner på betyget...

Igår var mamma in till stan en sväng.
Hämtade lite plantor hos Emma som mamma skulle få.
Blev en sväng på Plantagen och ner på stan.

Jag skulle till AF på eftermiddagen på ett möte, mamma skjutsade ner mig.
Kom dit i god tid, min handläggare såg att jag var där, så jag fick komma in nästan på en gång.
Jag var klar samtidigt som jag skulle vara där. :)

Åkte hem och åt lite grann.
Senare på eftermiddagen skulle vi minigolfa med jobbet, och sen grilla.
Jag tog egen bil, körde om på Jysk och köpte en campingstol. :)
Såg den för några veckor sen och har tänkt på den sen dess, igår slog jag till :)

Ska i väg och jobba idag, så jag ska väl pyssla lite innan jag ska i väg.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback