Stormästaren

Fredagen den 27 mars 2009 [2219]
Eftersom jag är lite seg av mig så har ni ju inte fått veta hur jag klarade mig i onsdagens upplaga av Stormästaren i Radio Västerbotten.
Tja, det blev en utslagsfråga, och efter ha gett mig själv en 50-50 chans så vann jag. :)
Så på onsdag, 1 april, så ringer de igen.
Lite nervöst och spännande är det ju förstås.

Om du vill lyssna så kan du gå in på
www.sr.se/vasterbotten klicka på lyssna igen i den vänstra marginalen därefter ska du klicka på den 25 mars och lyssna på tiden 0800-0830, och ungefär 15 minuter in så blir det tävling.

Hade hoppats få gå på Pipes of Scotland ikväll, men jag är ju inte förvånad, ingen kunde/ville följa med...
Fördelen är att jag kan gå i säng nu, men jag hade ju så gärna velat se det irländska bandet som spelade på Harrys förra tisdagen.
Förhoppningsvis kan jag se dem på Kulturnatta istället.

Nä, nu är det dags att gå i säng.
Börjar tidigt... *gäsp*

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback