Service på banken...

Torsdagen den 26 mars 2009 [1545]
Jag är kund på Nordea.
Sen Svensk kassaservice försvann så finns det två Nordea-kontor i stan, den ordinarie och en filial.

Den stora, ordinarie, ska stänga för kontanthantering i juni, då blir det bara den mindre som kommer att ha den tjänsten.
Hur långa köer kommer det inte att bli där då??
Det är ju ändå ganska många äldre som vill hämta ut sin pension och ha den i kontanter.
Jag är också en sån, inte pensionär, men jag handlar helst med kontanter.

Och ibland vill jag ta ut pengar, och då måste jag komma ihåg att göra det före klockan 15...

Överallt annars, nästan, så ökar de öppettiderna/servicen,
men inte på banken, där minskar de öppettiderna och därmed också servicen.

Nåja, bara min tanke...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback