Nu jäklar!

Tisdagen den 17 februari 2009 [1758]
Om en halvtimme tar jag bussen ner på stan och Harrys.
Ikväll hoppas jag på bättre poäng och placering än förra gången.
I alla fall bättre placering, vi blev sist förra gången... Inte alls bra!

Nästa vecka hoppas jag två från jobbet har möjlighet att hänga med.
Bara vänta och se.

Har varit ledig idag.
Handlat på ICA Maxi, var ner på stan en sväng.
Provade en baddräkt, hmm... Den gick på 500, men jag behöver en baddräkt.
Mamma kanske vill lägga ett bidrag, för tidig födelsedagspresent. :)

Egentligen skulle jag ha suttit med CV och säljbrev, men det finns ju sånt som är roligare.
Nästan så att disken är roligare än det, och den är också kvar...

Nu jobbar jag resten av veckan, börjar relativt tidigt och kommer hem ganska sent.
Men kanske får jag en spark i baken...

Dags att göra mig klar!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback