Hårmodellsuttagning

Måndagen den 16 mars 2009 [0948]
Om några timmar, typ två, ska jag i väg för att jobba.
Så nu påbörjar jag omvandlingen.
Ja, så stor omvandling är det ju inte förstås, det är bara att duscha och stoppa ner arbetskläderna i en väska.
Får ju inte glömma byxorna!
Gör jag det, ja, hur skulle det gå då?
Får helt enkelt fara hem igen och hämta dem.

Ikväll är det hårmodellsuttagning på Folkets Hus klockan 18.
Hade gärna velat gå, men jag jobbar till 1930.
Därför går det inte, synd!
Skulle så gärna vilja färga håret.

Får kanske köpa färg på affären och försöka själv...
Är nog inte så stor risk att det blir så snyggt, så jag avstår nog det.

Nä, nu är det inte något mer intressant jag har att berätta.

Var ju till Laxbacken igår.
Satt ute i solen en stund, nu börjar den vara härligt varm!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback