Gick inte så bra

Tisdagen den 10 mars 2009 [2327]
Det var Harrys ikväll, men det gick inte så himla bra, vi blev sist...
Men vi var ju bara två stycken, skyller på det.
Hoppas på bättre lycka nästa gång. :)

Idag vaknade jag 07 första gången, somnade om i ungefär en timme, steg faktiskt upp 08.
Hann diska, vara ute på en promenad innan jag tog bussen på jobbet.
Tog en senare buss, för jag skulle hinna ändå, trodde jag...

Det strulade för det var några som bara var tvungna att åka med den här bussen med sin barnvagn, fast det var en barnvagn med plus en rullator.
På min hållplats stod vi säkert fem minuter, vilket innebar att vi blev ganska sena.

Imorgon är jag ledig, SKÖNT!

Nu är det hopp i säng!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback