DUÅ

Fredagen den 13 mars 2009 [0852]
Läste i VK att DUÅ ska smygöppna i helgen i deras nya lokaler på Storgatan, Werner & Werners gamla lokaler.
Härligt att de kommer mer centralt, men det är klart, hyran blev enligt VK, tre gånger så dyr.
Läste också att de skulle börja med lättluncher, jag kommer att testa, helt klart!
Även om det ligger en bit bort från jobbet, men det kan vara skönt med en promenad.

Varför är jag uppe vid den här tiden, och dessutom har på datorn?
Jag väntar på att Keith från AFs kundtjänst ska ringa.
Han ska ge mig feedback på mitt CV och säljbrev.
Jag har skrivit ut det, men tänkte att jag har på datorn som backup, OM jag skulle behöva använda den.

Har lite fjärilar i magen... Men det är ju ofta så för mig, inför något nytt.
Det går säkerligen över.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback