Varför blir jag besviken?

Torsdagen den 18 juni 2009 [2324]
Mamma fyller 73 år idag, jag åker hem och firar henne imorgon.
Hon fick åka hem från NUS idag, efter ha varit där i åtta dagar.

Men det var inte det rubriken handlade om.
Fick ett sms av en kille idag, han skulle åka söderut ikväll, och frågade om han fick komma förbi.
Visst fick han det, han skulle bege sig vid 20-21-tiden.
Fick för en halvtimme sen ett samtal, det blev så sent, så han skulle åka direkt.
Det var väntat, men varför är jag då ändå lite besviken?

Någon future boyfriend är det inte, bara någon jag träffar ibland, i och för sig mest på hans villkor...
Men jag kan ändå inte känna ett litet styng av besvikelse att det inte blev av ikväll, heller...
Han ville komma natten som gick också, men det blev inget av det... Heller...

Något annat.
Jag åker till Laxbacken imorgon, mest för att fira mamma.
Hade hon inte fyllt år idag, så undrar jag om jag kanske hade blivit kvar i stan hela helgen.
Jag åker hem imorgon, får dock se hur länge jag blir kvar, en viss syster, M, är också hemma...

Nu är det sängen som väntar.

Trevlig midsommar!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback