United 93

Onsdagen den 24 juni 2009 [1050]
Igår såg jag filmen
United 93, den handlar om den flight som kapades i samband med 11 september 2001.
Men planet nådde inte sitt mål utan störtade i Pittsburgh på ett fält.

Filmen var helt okej.
Det jag inte riktigt förstod är hur de har fått koll på hur det gick till på flyget när alla omkom.
Men det är garanterat gjort stor research, för att få det så sanningsfullt som möjligt.

På söndag går en film som enligt TV6 heter Flight 93, men det verkar vara samma film som jag såg igår.
När jag googlade på Flight 93 så var det lite mer uppgifter än på United 93.
Konstigt...

Nu ska jag kanske ta tag i det där med städning... Hög tid!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback