Ledig dag

Tisdagen den 2 juni 2009 [1815]
Fläskpannkakan står klar, men jag skriver några rader här ändå.

Hade inget jobb idag, så jag sov länge, vilket var skönt!
Vaknade strax efter 09, men "bara en liten stund till" blev till strax före 10.

En jobbarkompis hade messat och frågat om jag ville jobba 11-1415,
men jag kände inte för att stressa i väg för tre timmar.

Istället gjorde jag mina ärenden som legat ett tag.
Lämna tillbaka några toppar jag köpte för några veckor sen.
For förbi Systemet på Ersboda och lämnade tillbaka några flaskor, onödigt att de ska stå i kylskåpet och ta plats.
Behöver jag någon alkohol så köper jag det då.
Plantagen fick också besök, köpte en Forsythia till mamma, hon vill ha en.
Hon får betala den själv, hon fick en trillingblomma och en klematis i mors dag- och födelsedagspresent.

Sen for jag hem, och det sa mina fötter tack till.
Har haft mina högklackade skor på mig idag, fått lite skavsår... *aj*

Gick på biblioteket för att rösta i EU-valet.
Hade tänkt låna Sex and the city-filmen också, men den var ju givetvis utlånad, lånade istället filmen om Edit Piaf.

Nä, nu ska jag ta och äta, hoppas bara pannkakan blev god. :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback