Jag vet, jag ska inte...

Söndagen den 19 juli 2009 [1458]
...men jag köpte jackan ändå... :)
Jag var på Strömpilen en sväng i eftermiddag, skulle handla på ICA Maxi.
Gick in på Lindex, bara för att titta, men hittade en vit (dum färg, men somrig) huvjacka som var på rea.
Den passade jättebra!
Så jag slog till!

Blev dock lite irriterad i kassan.
Varför? Jo, därför expediten skulle försöka få mig att köpa något mer, för det var ju 2 för 1.
- Nä, svarade jag, vill inte ha något mer.
- Du kan ju ta något från barnavdelningen.
- Har inga barn.
- Underkläder, sockar...
Hon gav mig flera olika förslag.
Men jag gav mig inte, underkläder har jag, om det inte var rea på Triumph, men det visste hon inte...
Yeah, right, det är ju aldrig rea på det märket, om det inte är 25 % rabatt.
Sockar, det har jag...

Gick in på Cervera för att kolla på en present till storebror som fyller år på lördag.
Presenten finns, och ganska många kvar, så det är ingen fara att de tar slut.
Förhoppningsvis.

Därefter blev det ICA Maxi.
Skinkan var slut... Äsch, nåja, den finns på Konsum.
Det ska vara Nyhlén Hugossons rökta skinka som är i en så kallad plånbok.

När jag var klar på ICA, så gick jag till Sliperiet.
Gick in på Headline för att höra om det gick att lägga till hårinpackning till den klipptid jag har den 30 juli, det gick.
Håret behöver en riktigt djup inpackning, kostar 100 kronor men det är det värt!

En sväng på Kicks blev det också.
Ska nog slå till på parfym när lönen kommer.
DKNY hade två för 499 kronor, den nya Fresh Blossom och Be Delicious.
De hade också Be Delicious 100 ml på 30 %.

Har lite beslutsångest, ska jag köpa två olika, eller bara Be Delicious, tror faktiskt att det blir två olika.
Men det blir inte affär förrän lönen kommer...

Nu är det hopp i duschen!

Puss och kram

PS. Ska grilla ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback