En torsdag i mitten på juli

Torsdagen den 16  juli 2009 [1811]
Vaknade strax efter 07 i morse, steg upp och satte igång en maskin med tvätt.
Den var klart lagom till det jag steg upp strax efter 0930.

Tog cykeln till EVC.
Var där strax före 11, hade tid 1115, då var jag redan hemma. :)

Fick ett nytt recept, men när jag skulle hämta ut det så fanns det inte på något Apotek i stan, så jag får ett sms när det kommer, troligtvis på måndag.

Efter Apoteket gick jag förbi Myrorna och träffade två postisar.
Samtalade en stund innan jag gick en runda, hittade en bäddsoffa modell äldre, men blir inget köp.
Sen gick jag till Emma.

Kom hem vid 17-tiden.

Nu är det strax mat, kokar pären till en kyckling-anrättning jag gjorde för någon dag sen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vad jobbar du med nu??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback