En kväll på TC

Torsdagen den 2 juli 2009 [1557]
Igår kväll blev det så att jag följde en jobbarkompis på TC.
Jag slutade tidigare, så jag åkte ner på stan för att ta ett bord,
men det var väntetid, så det var ju tur att jag kunde vara på plats tidigare för att skaffa bord.

Vi åt och drack gott!
Vid 21-snåret så blev det Popkryss, det var lite knepigt, vi klarade det till slut.
Tyvärr vann vi ingenting, men kanske blir det nästa onsdag igen, och då kanske har vi bättre tur.

Det var en väldigt trevlig kväll på TC.

Ikväll ska jag grilla, vet inte än om grannarna också ska vara med.
Har gjort en pastasallad också, ska ta med mig det som mat imorgon har jag tänkt.
Men kom precis på att det är ju inte så jättemättande precis...
Får se hur jag gör.

Ska plocka bort från köksbordet nu.
Var och handlade tidigare idag.
Just ja, ska hänga tvätt också.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback