Den hemliga resan

Fredagen den 24 juli 2009 [2122]
I onsdags var det ju dags för den hemliga resan som mamma fått i mors dags present.
Jag följde med som hennes sällskap.

Jag tror att det var meningen att vi skulle till Bjuröklubb, men de öppnade inte förrän 12, vi åkte före 09 från Laxbacken.
Så vägen gick i kringelikrok till Skellefteå.
Vi var fikasugna, så vi for till mammas svägerska Eivor och fick fika.
Det hela slutade med att vi blev kvar i Skellefteå-trakten hela dagen.

Vi besökte också Eivors syster Kerstin med man i deras stuga.
Blev bjuden på grillat.

Efter middagen (efter 19) så bar det av till kusin Josefin.
Därifrån åkte vi efter 21.
Hemma i stan var jag inte förrän efter 23, kanske närmare 2330.

Jag var pigg, fast ändå trött när klockan ringde igår, torsdag.

Ska försöka gå i säng snart... Undrar hur det går...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback