Blev lite fel...

Lördagen den 18 juli 2009 [2326]
Idag är ju första dagen på fruntimmersveckan!
Fruntimmersveckan inleds ju med Fredrik...

Nåja, nu har jag rättat till felet. :)

Och tänk, om två veckor så fyller jag 34 år...
Vad åren går, och inget roligt händer det i livet heller...

Imorgon är det söndag, veckans tråkigaste dag tycker jag...
Jag har funderat på att åka till ICA Maxi för att handla lite.

I afton när jag låg på soffan och sov drömde jag att jag åt köttkorv,
så jag har tänkt köpa det, lätt och fort att göra, gott att äta. :)

I slutet på oktober ska
Ladies Night vara i Sundsvall/Timrå, och jag har lust att fara dit.
Även om jag helgen före varit i Stockholm... :)
Undrar bara om någon har lust, möjlighet och råd att åka...

Funderar på sängen, eller först ska jag se om filmen på TV4 är något att se, The Mexican, tror inte det är något för mig...
Får väl se, men jag har upptäckt att jag inte har någon ro i kroppen att se någon film, som jag tycker är halvbra.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback