Så var det måndag igen

Måndagen den 26 januari 2009 [1044]
Sov rätt bra i natt, men eftersom jag sov ganska länge igår så var det inte så där tvärenkelt att somna igår kväll.
Behövde dock inte ligga vaken så länge efter det jag släckt lampan.
Vaknade vid 0845, och ville gärna ligga kvar lite längre, men blev så pinknödig, så det var bara att stiga upp.

Har suttit med räkningarna.
Eftersom jag fick en rätt så bra lön, så gick det ihop, men nu gäller det ju att spara på slantarna, det kommer väl inte att vara så gott om stålar framöver.

Ska ner på stan och göra lite ärenden senare idag, efter Hem till gården.
Efter stan så ska jag i väg och betala bilräkningen... *suck*

Hade eventuellt tänkt mig till Laxbacken idag, men mamma är inte så pigg, hon har tandvärk.
Så det blir att bli kvar här i stan, skulle kanske ta och dammsuga upp alla dammråttorna som ligger runt på golvet.
Ska jobba i Robertsfors imorgon, och besikta bilen klockan 15 i Ånäset.

Ska ta och stöka bort från köksbordet nu.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback