Party?

Onsdagen den 28 januari 2009 [2225]
Blev kvar i Laxbacken till idag, men det blev ändrad arbetstid.
Skulle egentligen ha börjat 13, det blev 1045, eller 1115, för jag hann inte till 1045.

Mamma var till tandläkaren igår, och blev bättre i tanden.
Det hade tydligen varit både blod och var när de öppnade den.

Imorgon börjar jag 08 för att städa.
Efter jobbet ska jag gå på Triumph, ska kolla på bodyn och eventuellt kolla på stay-ups också.

Just ja, borde gå på Ingrids också, de har badrea.
Behöver en ny baddräkt, men jag är lite kinkig, och det är garanterat inte rätt sort som är på rea.

Funderar på att gå på Hemmakväll imorgon också för att hyra Främmande fåglar.
Har nyss läst boken.

Rubriken...
Jag är faktiskt sugen på party nu.
Ett sånt där party som var förut.
En trevlig förfest, en trevlig utekväll och en skön resa hem till sängen.

Skulle vilja ha en fest med alla gamla kompisar.
Emma, MN, Jenny, Åsa, Lotta...
Bäst jag slutar, för jag kommer nog inte ihåg alla... *s*
Men det blev ett urval i alla fall. :)

Får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt som jag har tvättat ikväll.
Sen blir det sängen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback