Om 17 timmar är det helg

Fredagen den 30 januari 2009 [2222]
Klockan 1530 imorgon, lördag, då är det helg.
Dock dags att jobba igen på måndag klockan 0730.

På söndag ska mamma vara på loppis, ska dit med några saker, förhoppningsvis blir de sålda.
Lite extra pengar.

Klockan är strax 2230, och jag ska borsta tänderna för att gå i säng.
Bussen går 0732 som tar mig på jobbet.

Det var något mer jag skulle skriva...
Jo, haha, jag kom på det!

Jag brukar se Västerbottensnytt för att hålla mig uppdaterad på länet, men det är något jag inte kan förstå.
Varför rapporterar de om Ö-vik?
Örnsköldsvik tillhör ju inte Västerbotten, varken landskap eller län.

Nä, mot sängen!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag och Maria är bjudna på middag av en kund :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback