Nya underkläder

Måndagen den 26 januari 2009 [2225]
Var på stan idag och gjorde lite ärenden.
Gick bland annat in i Triumph-butiken, kom ut med en påse innehållandes en trosa och en BH.
Har BH och trosa i samma modell, fast nu blev det i beige, det var till och med rea. :)
Funderar på att prova en body också, den var också på rea. *tihi*

Har för mig att det var något mer jag skulle skriva, men kom inte på det.
Det ska bli skönt att lägga mig i en renbäddad säng, nyduschad är jag också.

Tror jag ska skynda mig att diska innan jag kryper ner under täcket, skönt att ha det gjort tills imorgon bitti.
Vet inte om jag blir kvar i Laxbacken till på onsdag eller inte, beror väl på hur mamma känner sig.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Balderbyling

Inga stayups?

2009-01-27 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback